четвер, 30 березня 2017 р.

Урок 18.
Тема: Павло Тичина «Осінь така мила...»
Мета: ознайомити учнів з творами українських письменників, які описували красу осені. Удосконалювати  вміння виразно, правильно, інтонаційно читати та розказувати текст. Активізувати словниковий запас учнів. Розвивати пам¢ять, увагу, спостережливість, мовлення дітей та їхню творчу фантазію. Виховувати любов та пошану до української мови, бережливе ставлення до природи.
Обладнання: складові таблиці, картини ранньої осені.



Хід уроку

1.     Організаційний момент.
- Діти, я сьогодні прийшла до вас на урок з хорошим настроєм. Підніміть руки у кого такий же настрій. А у кого поганий. У кого байдужий. Я думаю, що до кінця уроку у вас настрій покращиться. Адже,  урок українського читання не може залишати вас байдужими.
Сіли, діти, всі рівненько,
Усміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли,
Працювати почали.
2. Артикуляційні вправи.
·        Читання складових таблиць.
·        Про себе (мовчки).
·        Вголос (вибірково).
3.Актуалізація опорних знань.
Відгадайте загадку.
У садках, гаях блукає,
Жовті шати одягає,
Золотисту стеле постіль –
Жде сестрицю білу в гості. (Осінь).
-         Назвіть прикмети осені, які художник зобразив на картині. (На дошці картина ранньої осені).
4. Оголошення теми і завдань уроку.
Надворі осінь. За народним переказом, Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй:
-         Забирай все моє золото. Будь щедрою, і люди полюблять тебе.
І осінь, як ви бачите, виконує наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки і чарує нас своїм осіннім золотом.
- Давайте, послухаємо про осінь вірш
5.Читання вголос учителем вірша.
-         Яку картину ви уявили, слухаючи вірш?
-         Цей вірш веселий чи сумний? Чому?
-         Що подарувала нам осінь?
6. Скандоване читання учнями.
Фізкультхвилинка.

Проти сонця на горбочку

Випинаються дубочки,
Свіжий вітер повіва;
Так щоранку всі дубочки
Роблять вправи на горбочку –
І тому вони шумлять,
І тому вони стоять.
7. Самостійне напівголосне читання.
8. Робота в парі. (Прочитати вірш).
-         Прочитайте один одному вірш.
-         Які відчуття у вас виникають, коли ви читали вірш?

-         Хто написав цей вірш?

-         Що ви знаєте про П.Тичину? 
9. Підсумок уроку.
-         Про що ми вели мову?
-         Чи сподобався урок?

-         Чого він нас навчає?

Немає коментарів:

Дописати коментар